Ονοματοδοσία και σχεδιασμός εταιρικής ταυτότητας
για τον πολυχώρο Emintel

Αρχικός σκοπός του πρότζεκτ, πέραν από τον σχεδιασμό, ήταν η εύρεση ενός ονόματος που να εκφράζει και να αντιπροσωπεύει τον χώρο και τους ανθρώπους που το πλαισιώνουν.

Το κατάστημα ξεκίνησε την λειτουργία του το 2019 με διακριτικό τίτλο ‘’K coffee drinks & casual food’’ και μετά την πανδημία απαιτήθηκε να αποκτήσει Επωνυμία και περιεχόμενο που θα ανταποκρίνονταν στον ξεκάθαρο πλέον προσανατολισμό του.

Ο νέος πολυχώρος φιλοξενεί πλέον διάφορες δράσεις όπως εικαστικές εκθέσεις, μουσικά events και πολιτιστικές δραστηριότητες γίνεται στέκι και φέρει πιο κοντά τους ανθρώπους της κοινότητάς του μέσα από ένα χώρο έκφρασης και επικοινωνίας.

Το brand name που επιλέχθηκε ‘’Emintel’’ επινοήθηκε από τη σύνθεση των δύο λέξεων emotional intelligence, και προέκυψε καθαρά με συναισθηματικά κριτήρια ώστε να εκφραστεί αυτό που πραγματικά αντιπροσωπεύει.

Συναισθηματική Νοημοσύνη είναι η ικανότητα των ανθρώπων να αναγνωρίζουν τόσο τα δικά τους συναισθήματα, όσο και των άλλων. Να είναι σε θέση να κάνουν διάκριση μεταξύ διαφορετικών συναισθημάτων και να τα ονομάσουν κατάλληλα, καθώς και να χρησιμοποιούν τη συναισθηματική πληροφορία ως οδηγό σκέψης και συμπεριφοράς.

Αντιπροσωπεύει την καλή διάθεση, το πραγματικό χαμόγελο την θετική ενέργεια.

Το λογότυπο συγκεντρώνει τους ανθρώπους σε έναν δημιουργικό κύκλο στον οποίο ανταλλάσσονται ιδέες και απόψεις αλλά αφήνει και χώρο για κάθετι νέο και καλοπροαίρετο.
Σε αυτόν τον κύκλο λοιπόν ‘’όλοι οι καλοί χωράνε’’.